Природа навесні (спостереження)

Шановні батьки та дорогі наші дітки. Пропоную вам перелік спостережнь, які ви можете провести разом з дітками. Отож, вдягайтесь, і хутчіш пізнавати нове навколо нас!
1. Спостерігаємо за птахами. Звертаємо увагу на активність пташок (співають, в'ють гнізда). Перелітні пташки повернулия (шпаки, ластівки).  Слухаємо радісний спів пташок - городців і шпаків. Що навесні змінилося в поведінці горобців? Звертаємо увагу на те, що сонце гріє сильніше, птахи радіють теплу.
   Дослідницько-пошукова діяльність : "Чи у всіх пташок довгий дзьоб?" Мета : ознайомити дітей із відмінностями в зовнішньому вигляді пташок, їхньому раціоні; розвивати допитливість. Хід досліду : спостерігаємо за птахами і розглядаємо їхні дзьоби. Висловлюємо припущення, чому в них саме такі дзьоби. Для чого взагалі потрібен дзьоб? З'ясовуємо, чим харчується кожна пташка. Моделюємо дзьоби з різних матеріалів. (БУДУ ВДЯЧНА ЗА ФОТО).

2. Спостерігаємо за першими квітами. Спостерігаємо за змінами на квітнику. Квітнуть багаторічні рослини - тюльпани, нарциси, півники (іриси). Якого кольору квіти? Скільки пелюсток? Що знаходиться всередині квітки? Милуємося квітами. Поговоріть з дітьми про те, що станеться, якщо рослини зникнуть? Що треба робити, щоб цього не сталося? Які квіти подобаються найбільше? Чому?
   Дослідницько-пошукова діяльність : "Проростання квітки, її будова" Мета : пояснити дітям роль тепла, світла, вологи для зростання рослини, тривалість зростання квітки. Хід досліду : висаджуємо на грядці цибулинки першоцвітів або помічаємо те місце, де вони вже є . Пропонуємо дитині щодня спостерігати, які зміни відбуваються з цими рослинами, і занотовувати у своїх малюнках. Щодня діти замальовують або фотографують зміни (навіть найменші) і фіксують погодні умови (дощ, сонце тощо).





2 комментария: