Доброго ранку, мої найкращі у світі дітки і шановні батьки!
МИ сьогодні продовжимо наші підсумкові зайняття.
Сьогодні, спробуємо разом з вами скласти розповідь по картині. Картину додаю нижче. Рекомендації, як описувати картину я додаю. Чекаю ваших відео.
Опанування рідної мови, рідного слова починається з раннього дитинства в сім’ї, серед близьких і рідних дитині людей. а вдосконалення її триває у дошкільних закладах, школі і впродовж усього життя. Кінцевою метою опанування рідною мовою в дошкільному віці є засвоєння її літературних норм і культури мовлення, культури спілкування рідною мовою.
У молодшій групі здійснюється етап навчання розповідання за картиною. Діти цього віку не можуть дати самостійного зв’язного викладу. Мова їх носить характер діалогу з вихователем. Основні завдання вихователя зводяться до: 1. Навчання дітей розглядати картину, формувати уміння помічати в ній саме основне. 2. Викликати в дітей інтерес до різних типів монологічного мовлення опису, оповідання, міркування. Готувати їх до самостійної відповіді. Учити давати на запитання вихователя зв’язну відповідь з двох-трьох речень за змістом картин. 3. Закріпити вміння складати спільні з вихователем коротенькі описові та сюжетні розповіді шляхом домовлення, повторення речень.
Заняття з дітьми раннього та молодшого віку. які погано говорять розпочинати з того, щоб закріпити зв’язок між предметом і словом, знаходженню дитиною предмета по слову. Дітям пропонують картинки знайомих предметів. Після того, коли вони почнуть зв’язувати предмет з його назвою, проводиться гра ”Знайди і принеси”.
Внаслідок такої роботи у дітей формується уміння правильно відчувати настрій картини, передавати його у своїй розповіді, розвивається зв’язне виразне мовлення.
Комментариев нет:
Отправить комментарий